23 Nisan Etkinliği

Bugün oğlumun bayramıydı ve geçen sene çok küçük olduğu için hiçbirşey yapamamıştık.Bu sene babamızda evde olduğu için oğlumunda keyif alabileceği güzel birşeyler yapmak istiyorduk ama dışarısı çok kalabalıktı.Nereye gidelim,ne yapalım diye düşünürken aklıma Yağmur arkadaşıma sorma fikri geldi. Hemen telefonu elime alıp Yağmur'u aradım, sağolsun o da çok güzel bir öneri getirdi. Beylikdüzünde filii cafeden bahsetti, hem çocukların eğlenebileceği hemde bizim kahvelerimizi içebileceğimiz bir ortam olduğunu anlattı ve orda buluşmayı teklif etti.Tabii ben hemen bu fikre balıklama atladım.Oğlum uyanır uyanmaz, karnını doyurup babamızla birlikte filii cafeye gittik.Hakikaten Yağmurun bahsettiği kadar varmış,oğlum nehir ve diğer arkadaşlarıyla birlikte saatlerce bıkmadan usanmadan oynadılar. Diğer AVMlerdeki oyun alanları genelde 3 yaş ve üzerine hitap ettiğinden malesefki gidemiyorduk ama burda oğlumun oynayabileceği oyun alanları ve oyuncaklar vardı. Bu arada oğlum ilk kez oyun parkı tecrübesini de yaşamış oldu.Yağmur'a bizi davet ettiği için, filii cafeyede hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını da böylece geçirmiş olduk,seneye daha planlı ve daha farklı aktiviteler yaparak geçirmeyi düşünüyoruz.




2 yorum:

  1. Kaan sen ne tatlı bi çocuksun ya yerim o yanakları ben :)ne güzel hem bayramı değerlendirmişsiniz hem çocuklar eğlenmiş hem anneler :)) bir taşla birkaç kuş,daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle oldu teyzesi,çok teşekkür ediyor etkayı da öpüyoruz :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...