Sticker Yapıştırma ve Eşleştirme

Bu hafta ki sanat eserimiz.Geçen hafta yaptıkları tual boyamaya stickerlar yapıştırdılar.

Bu hafta ki oyun grubumuzun konusu, miniklerimizin geçen hafta boyadıkları tuallere stickerlar yapıştırmak ve eşleştirme kartlarıyla eşleştirme etkinliği yapmaktı.

Bu hafta her nedense miniklerimiz pek keyifli değillerdi, bir süre serbest takıldıktan sonra ilk etapta onları biraz keyiflendirelim diye elele tutaşarak halkalar oluşturup oyunlar oynatmaya çalıştırarak biraz olsun eğlendirdik.


Sonrasında hep birlikte masalarda yerimizi aldık ve geçen hafta boyadıkları tuallere neşeli stickerlar yapıştırdılar oldukça hoşlarına gitti.

Minik parmaklar iş başında sticker yapıştırıyor

Devamında amacımız Yağmurun getirdiği eşleştirme kartlarıyla eşleştirme yaptırmaktı

Fakat bir iki uğraştan sonra minikler yan çizmeye başladılar;

Nehir sultanın dondurma krizi tuttu, Kaan efendinin eşleştirme sırasında araba sürme krizi tuttu derken diğer miniklerin de bütün konsantrasyonu dağıldı ve bizim etkinlik yalan oldu.

Baktık olacak gibi değil miniklerimizi serbest bıraktık ve hemen top havuzuna koştular, orada biraz olsun kafaları dağıldı.

En son olarak nasıl oldu, kim organize etti anlayamadım ama bir baktım ki bütün minikler masaya toplanmış oyun hamuru açıp şekiller yapıyorlardı.

Bakar mısınız? nasıl hepsi birer usta aşçılar kesildiler başımıza :)


Ve böylece bir çarşamba gününü daha geride bırakıp, biraz gergin, biraz neşeli bir şekilde evlerimize döndük.

Eve döndükten sonra meğer günümüzün geri kalanı kabus gibi geçecekmiş de haberimiz yokmuş. Eve gelir gelmez uyuyan oğlum 1.5saat sonra kalktı. Normalde öğle uykularımız 3-3.5saat kadar sürerdi ama bugün oğlum sadece 1.5 saat uyudu. Uyandıktan sonra en son saat 11 gibi bir şeyler yiyen oğluma yemek yedirmek istedim fakat ne yaptıysam başaramadım. Akşam üstüne kadar ağzına lokma koymadı ve sürekli mızmızlanıp ağladı. Saat 16 civarıydı, yine mızmızlandığı sırada tam kucağıma aldığım gibi dolu dolu kusmaya başladı.Midesindeki bu sıkıntıdan dolayı yemiyormuş diye düşünürken bir kez daha aynı şekilde ağzından fışkırırcasına kusunca paniklemeye başladım. 5 dakika geçmeden bir daha derken toplamda tam 5 kez kustu. Tabi benim elim ayağım hepten birbirine karıştı. Bir taraftan oğlumu sakinleştirmeye çalışırken diğer taraftan da eşimi, komşumu ve doktoru sırayla aramaya çalışıyordum. Çok geçmeden önce komşum ardın da eşim geldi ve telefonda doktorumuza ulaştım. Kaan'a nane limon ve biraz da su içirdim, midesi biraz rahatladı da biraz olsun keyfi yerine geldi.Anlayacağınız benim için kötü bir gündü :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...