Sticker Yapıştırmaca

Bugünkü sanat eserimiz...Sticker yapıştırma...


Oyun grubunda grubun en küçük üyesi olan oğlumun sticker yapıştırma konusunda ablalarına göre pek beceriksiz olduğunu gördüm.Oyun grubu çıkışı kırtasiyeye gidip değişik stickerlar aldım eve geldiğimizde uygun bir anını yakalayıp sticker yapıştırma etkinliği yaptık ve çok şaşırdım.Oyun grubunda pek yapamadı ama evde öyle güzel yaptı ki şaştım kaldım.Ama sonra neden yapamadığının olayını çözdüm ordaki stickerlar çok minikti oğlumda tombik parmaklarıyla tutamıyormuş teyzeleri, ben kırtasiyeden biraz daha büyüklerini aldım öyle güzel yapıştıdı ki o parmakları yiyesim geldi.Bu oyunu kesinlikle tavsiye ederim oğlum çok sevdi hatta stickerlar bitince "daaa,daaa (daha ver) dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...