Kırmızı Rengi Öğreniyoruz (20 Aylık)

Bugün ki etkinğimiz kırmızı rengi öğrenmek.Önce aktivite masamıza oğlumun kırmızı renkli oyuncaklarını dizdim.Sonra oğlumla birlikte masanın başına oturduk,ben tek tek, her bir oyuncağı rengiyle birlikte adını söyleyerek tanıttım.Örneğin; bak oğlum bu kırmızı araba,kırmızı makas, kırmızı top v.s. Tabi bunları söylerken hem mimiklerimi kullandım,hem de eğlenceli hale getirmek için şarkı eşliğinde tanıttım.Sonra oğlumdan oyuncakların rengiyle birlikte ismini söyleyerek bana vermesini istedim.Örnek; oğlum kırmızı gemiyi bana verir misin? oğlum kırmızı arabayı bana verir misin? şeklinde...Oğlum istediğim herşeyi doğru bir şekilde bana vermeyi başardı.Zaten oyuncaklarının adını biliyordu, bir de başına kırmızıyı ekleyerek kırmızı renk çalışmamızı da yapmış olduk.En son olarak da oğlum oturdu bir güzel oyuncakların bir çoğunu bir arada bulmuşken keyfini sürdü.Epeyce oyalandı oyuncaklarıyla.






4 yorum:

  1. akıllı bıdığım benim,güzel bir çalışma olmuş emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Tuğba teyzesi :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlik olmuş.evdeki malzemeleri biraraya getirme konusunda fikir verdi.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederiz Zeynep teyzesi,fikir verebiliyorsak ne mutlu bize

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...