Playscool İlk Arabam (20 Aylık)

Oğluma babası doğum günü hediyesi olarak "playscool ilk arabam"ı almıştı, fakat bir yaş civarında oğlum arabasının yüzüne bile bakmayınca arabayı aldığımıza çok pişman olmuştuk.Sonrasında ben arabayı kaldırdım ve 15-16 aylıkken tekrar çıkardım.O zamanlarda ufaktan ufaktan ilgilenmeye başlayınca dedik herhalde zamanı yeni gelmiş.O zamandan bu zamana çok şey değişti, oğlum büyüdü ve arabayı kullanmayı iyice çözdükten sonra elinden düşürmez oldu.Hatta arkadaşları geldiğinde, arkadaşlarıyla paylaşmıyor bile arabasını.Önceleri sadece ayaktayken kullanıyordu, şimdi arabaya öyle bir hakim oldu ki bize oturur pozisyona getirttiriyor ve üzerine binip evin içinde turluyor.O zamanlar aldığımız için pişmalık yaşadığımız arabamız için şimdi iyiki almışız diyoruz.Demek ki neymiş efendim her oyuncağın bir zamanı varmış.Oğlum arabasını tepe tepe kullanıyor.


1 yorum:

  1. Biz bu arabayı kızım 11 aylıkken kullanmaya başlamıştık, tutunarak yürümeyi öğreniyordu, sağ, sol manevraları çok güzel yapıyordu, tam 13 aylıkken yürümeye başladı, gerçekten hem ilk adım arabası olarak, hem oyun için çok güzel bir oyuncak.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...