Balık Tutma Oyunu (23 Aylık)


Montessori içerikli ve aktiviteler içerikli bir çok blogta balık tutma oyununu görmüştüm ve çok beğenmiştim.Bende oğluma keçelerden balık tutma oyuncağı yapmak istiyordum fakat bugün yarın diyerek yapmak için bir türlü zaman bulamadığımdan kendimi yoğun ve üşengeç anne ilan ediyorum.Neyse ki oyuncak annesinde bu oyuncağı görür görmez hemen sipariş ettim.Oyuncak annesinin fiyatlarının uygun olması nedeniyle kendi kendime dedim ki uğraşmaya ve zaman kaybetmeye bile değmez dedim.Zaten kargomuz da hiç beklemeden ertesi gün hemen geldi.

Balık tutma oyunumuzun bize sağlayacağı faydalarını düşündükçe oynamak için sabırsızlandık.Çocuklarımıza sağladı faydalara gelecek olursak çocuklarda el- göz koordinasyonunu sağlama, yön bulma kabileyetini geliştirmesi, ince ve kaba motor gelişimi aynı anda tetiklemesi gibi bir çok fayda sağlıyor.

Oyuncağımızı açtığımızda içinden 2 adet olta vardı, 2 adet olmasının sebebi ise biri mıknatıslı diğeri ise kancalıydı.Mıknatıslı kısmı ile küçük yaş gruplarına, kancalı kısmı ile daha büyük çocuklara hitap ediyor sanırım.

Bizde bugün heyecanla balıklarımızı önce bir güzel inceledik, tanıdık ve oltamızla tek tek tuttuk.Bugün de balık tutma aktivitemizi yaparak, keyifle vakit geçirdik.


Bu oyuncağı temin etmek için;
http://www.nurturia.com.tr/people/adaada) Arzu Hanım'dan temin edebilirsiniz.

Şayet değilseniz;
adresinden de sipariş edebilirsiniz

                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...