Yaz Bitti, Oyun Evine Geri Döndük

Oyun grubumuzla keyifli bir günü daha geride bıraktık.Yaz ayı boyunca açık alanlarda ve her hafta farklı mekanlarda gerçekleştirdiğimiz etkinliklerimizi havaların soğumasıyla birlikte bırakmak zorunda kaldık.Bundan sonra Beylikdüzünde bulunan fiili cafe oyun evinde etkinliklerimiz devam edecek. Geçen yıl kış ayı boyunca geldiğimiz oyun evini belli ki miniklerimiz de özlemiş, bol bol eğlendiler, oyunlar oynadılar...

Miniklerimizin boyama etkinlikleri...

Bu hafta misafirimiz olarak anneanneler ve babaanneler de vardı.Torunlarının bu keyifli dakikalarını gördükçe nasıl mutlu oldukları gözlerinden okunuyordu.Bu organizasyon için defalarca teşekkürlerini dile getiren büyüklerimizin ellerinden öpüyorum.

Marifetli Ecemiz bize yiyecek bir şeyler hazırlıyor galiba...

Defnemiz hamarat elleriyle neler yapacak merakla bekliyoruz...

"İşte benim sanat eserim" diye mutlulukla bize gösteren Defnemize kocaman bir maşallah diyorum. 

Batu'nun boyama etkinliği, pür dikkat boyamaya konsantre olmuş durumda.Batucuğum seni böyle görmek mutlulu verici...

Erkek çocuklarının bu araba sevdası nerden gelir bir türlü anlamış değilim.Benim oğlumda hiç bıkmadan akşama kadar arabalarıyla oynamayı çok seviyor.Doruk paşamızda mcqueen arabayı yakalamış elinden düşürmüyor...

Nehir prensesimiz, iş başında çalışıyor.Lütfen sessiz olalım dikkatini dağıtmayalım :)

İşte oyun grubumuzun ilk ve daimi kadrosu.İlk oyun grubumuz başladığında bu miniklerimizle başlamıştık(Batu,Ece,Defne,Nehir,Kaan).İstikrarlı olup hiç ara vermeden devam ediyor olmalarını bir kez daha gönülden takdir ediyorum.

Ben bu minik yakışıklıya bayılıyorum.Maşallah nazar değmesin, o gözlerini gördükçe yüzümde gülücükler açıyor.Üzümleri, sarmaları nasıl güzel yiyor bir görseniz...

Bu resmi özellikle koydum.Gönül annemizin cesaretine hayranım, yarın doğuma gidecek olmasına rağmen ilk kızı Ecenin düzeni bozulmasın diye son dakikasına kadar oyun grubumuza katıldı.Gönülcüğüm bu yönünü tüm içtenliğimle tebrik ediyorum.Yarın Ela bebeğimizin aramıza katılacak olmasının heyecanını yaşadığımı bilmeni isterim.


Not: Oyun grubumuz, biz annelerin bir araya gelerek oluşturmuş olduğu bir grup olduğundan ücretli değildir.

Çarşamba günü saat 10:00-12:00 arasında gerçekleşmektedir.Katılmak isteyen anneler bana mail atabilir yada facebook sayfamızdan  mesajla ulaşabilirler.

10 yorum:

  1. yine herşey süperr görünüyor burcucum,miniklerin ne kadar keyif aldıkları aşikar zaten..gönül anneyi bende gönülden tbrık edıyor hayırlı dogumlar dılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Güzel yürekli canım arkadaşım. çok duygulandım şimdi.. güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Sizleri ve miniklerinizi iyiki tanımışım. İyiki hayatımızdasınız.. Sizden uzak kalacağım 2 hafta için üzgünüm ama güzel bir sebepten dolayı görüşemiyor olmamız teselli ediyor beni.. Allah kısmet ederse 2 hafta sonra 2 kişi başladığımız oyun gurubuna 3 kişi ile devam edeceğiz.. Hepinizi çoook seviyor ve kocama öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. oh hepiniz çok güzelsiniz minikler.Gönülcüm sana da Allah yardım etsin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Sevcan'cım. gözlerimiz sizi arıyor haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir gün oldu bizim için.tüm annelerimize teşekkür ediyorum.birlikte çocuklarla cok keyifli zaman geçirdik.gönül-ece-ela üçlüsünü birlikte görmeyi heyecanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  6. harika zaman geçirdik.tüm annelerimize ve güzel bebeklerine teşekkür ediyoruz.gönül-ece-ela üçlüsünü birarada görmeyi heyecanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. göktuğ ile hayat ve zeynep alp güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum..iyiki varsınız :)

    YanıtlaSil
  8. Ben tum fotograflara bayildim, butun bebekler cok tatli, cok akilli gorunuyorlar masallah... avr yakasinda olsam ben de kacirmaz katilirdim.muhakkak... gonul anneyi okuuunca agladim :(( ahh bu annelik hicbirseye benzemiyor, insan kendini zerre dusunmuyor evladi sozkonusu olunca... yarin icin hayirli dogumlari olsun insallah, saglikla gelsin bebegi...

    YanıtlaSil
  9. Ahhhh benim paşamda devam etseydi aranızda olmaya şimdi daha fazla eğleniyor ve öğreniyor olurdu. Tebrik ederim sizi her zamanki gibi çok enerjiksiniz. Gönül han.umarım bu saate kadar güzel bebeğinizi kucağınıza almış ve sağlıklısınızdır.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili güzel yürekli annelerim, samimi içten yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Tüm çabamız çocuklarımız için.İyi ki böyle bir oyun grubumuz var,çocuklarımız çok mutlu.Gönül annemize bir kez daha Allah analı babalı ve sağlıcakla büyütmesini diliyorum
    Sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...