Miniklerin Makarna Boyama Etkinliği

Miniklerimizin bu hafta ki sanat eserleri...

Oyun grubumuzun minikleri uçan balon anaokuluna öylesine alıştılar ki her haftamız bir diğerinden daha verimli geçmeye başladı.Tabii bunda okul yöneticilerinden Gülçin hanım ve Derya hanım, öğretmenlerimizden Duygu öğretmen, Derya öğretmen ve müzik öğretmenimizin payı çok büyük.Miniklerimize okulu sevdirebilmek için büyük çaba sarfediyorlar.Çocuklarımız keyif içinde etkinlikler yaptıkça, biz ebeveynler olarak da mutluluk içindeyiz.
Bu hafta birçok ilki yaptık.Annesinden ayrılmakta olumsuz etkilenmeyen çocuklarımız annesiz, ayrılmak istemeyen çocuklarımızda anneleriyle birlikte gruplar oluşturuldu.Anneli grup ve annesiz grup olarak ikiye ayrıldık.Amaç zaman içinde grubun tamamını annesiz olarak devam ettirebilmek.Sebep ise biz ebeveynler yanlarında olduğumuz sürece miniklere etkinlik yaptırmak oldukça zorlaşıyor, konsantrasyonları dağılıyor.Bu hafta grup ikiye ayrılınca bu gerçeği daha net görebildik.İlk kez bu kadar uzun süre masada oturup hiç dikkatleri dağılmadan etkinlikler yaptılar.En basit örneği; benim oğlum masaya oturup etkinlik yapmayı pek tercih etmezken bu hafta yanında olmayınca oğlum bile masadan hiç kalkmadı.Etkinlik süresi boyunca minikler masada oturdular.Bu sırada bizlerde anaokulunun bekleme salonunda hem sohbetimizi ettik hem çayımızı içtik hemde kameradan çocuklarımızı keyifle izledik.

Miniklerimiz bu hafta neler mi yaptılar?

Makarna boyadılar...

Hayretler içerisindeyim, oğlumun boyamayı pek sevmediğini düşünürken bugün yanıldığımı gördüm.Oğlum masada oturmuş makarna boyama etkinliği yapıyor.Sırf dikkati dağılmasın diye sınıfa fotoğraf çekmek için bile girmedim.Sağolsun Derya hanım bu isteğimi geri çevirmedi ve miniklerin her anını fotoğrafladı.

Minik parmaklar pür dikkat iş başında

Boyama işi bittiğine göre sıra artık el yıkamada...
Ellerimiz tombik tombik,
Kirlenince çok komik
Kirli elle durulmaz
Sonra bize pis derler, pis derler....

Şimdi sıra Duygu öğretmenimizin kuklalar eşliğinde masal anlatımına geldi...

Miniklerimiz nasıl da pür dikkat öğretmenlerini dinliyorlar.Demek ki neymiş efendim, işin sırrı biz ebeveynlerin ortalıktan toz olması gerekiyormuş :) 

Sadece bu kadar mı dediğinizi duyar gibiyim tabii ki değil ama diğer etkinliklerimizi maalesef ki fotoğraflayamadık.Müzik dersimiz vardı, miniklerimiz bol bol dans ettiler, müzik yaptılar...Ve ve en önemli ilkimiz ise bu hafta miniklerimiz ingilizce dersine başladılar. Yemek saati ve son olarak bahçede park keyfi yaparak bir oyun günümüzü daha mutlu bir şekilde geride bıraktık.


Oyun grubu annelerimize, miniklerimize, uçan balon anaokulu yönetici ve öğretmenlerine bir kez daha teşekkür ediyorum.Daha önceki oyun günlerimizi buradan inceleyebilirsiniz

Katılmak isteyen anneler aşağıda yorum kısmına katılmak istediklerini yazabilir, n.burcukahraman@gmail.com adresine mail atabilir yada facebook sayfamızdan mesajla ulaşabilirler.



Bu hafta ki oyun günümüzde miniklerimiz ve etkinlikleri hakkında yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

Bu arada sevgili anneler sizleri;
Facebook sayfamıza : https://www.facebook.com/KaaninGuncesi bekliyorum.

Paylaşım grubumuza :https://www.facebook.com/groups/537990606274830/ bekliyorum.
Grup içeriği: Montessori uygulamaları, çocuklar için aktiviteler, bebeklerde yeme sorunsalı/yeme alışkanlıkları, bebeklerde beslenme, bebeklerde uyku sorunları, bebeklerde hastalık gibi bir çok konuda annelerimizle birlikte paylaşımlarda bulunuyoruz.Kısacası bebeğe dair herşey...

                                          


10 yorum:

  1. Biz bu hafta gelemedik ama çok güzel geçmiş. İnş haftaya görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim keşke gelebilseydin ama zaten bundan sonra daha verimli geçeceğini düşünüyorum.Haftaya görüşmek üzere canım

      Sil
  2. Gerçekten güzel ve verimli bir haftaydı. Bende Uçan balon anaokulu yönetici ve öğretmenlerine teşekküğrlerimi sunuyorum. malum ben Ece+ Ela bebekle okula gidiyorum. hepsi benim konforum için ayrı bir seferberlik içine giriyorlar. yürekten teşekkür ederim. haaa unutmadan mutfaktaki ablaların da hakkını yememek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülcüğüm kesinlikle uçan balon anaokulunun tüm çalışanları gerçekten harikalar, bize gösterdikleri ilgiyi ve sabrı takdir ediyorum bende.Malum o kadar çocuk ve anne olunca oldukça curcunalı olabiliyoruz.

      Sil
  3. Bu hafta gerçekten de son derece keyifli ve amacına ulaşmış bir oyun grubu gerçekleştirdik.En başından söylediğimiz gibi bu tarz gruplar zamanla oturuyor.Çünkü hem çocuklar öğretmenlerine alışıyor hem de bir düzen içinde hareket etmeye ve kurallara..Gerçekten de anneleri etraftayken (çok da doğal olarak) çocukları böylesine bir düzen içinde tutmak çok zor..Üstelik de haftada yalnızca iki saat ile :) Biz de sizlere hem güzel sözleriniz hem bizi dinleyip işbirlikçi yaklaştığınız için hem de sabırla süreci beklediğiniz için çok teşekkür ediyoruz..Tecrübelerimize dayanarak söyleyebilirim ki bundan sonrası daha kolay ve keyifli olacak :) Haftaya görüşmek üzere :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçin hanım; yorumunuz ve açıklayıcı bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum, en azından takip eden çekimser annelerimiz için yorumunuzun biraz daha cesaretlendireceğini düşünüyorum.Bundan sonrası için bende aynı düşüncedeyim.Sevgiler

      Sil
  4. ne güzel maşallah ne mutlu sizlere,keyifleri bol olsun bütün meleklerin

    YanıtlaSil
  5. ne güzel dolu dolu bir gün olmuş yine,ben bu gruba bayılıyorum zaten,yakın olsak hemen başlayacağım da:( biz de başladık bakalım bu hafta,inşallah biz de sizinki kadar keyif alırız.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle çok teşekkür ediyorum, grubunuz hayırlı uğurlu olsun, minikler için gerçekten çok ama çok faydalı bir etkinlik olduğunu düşünüyorum.Oğlumdaki pozitif gelişmeleri gözlemledikçe bir anne olarak keşke herkesin böyle bir şansı olsa diyorum.Eminim sizin miniklerinizde çok kısa sürede alışacak ve adapte olacaklardır.Keyifli oyun günleri diliyorum Gamzeciğim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...